歡迎加入我的扮靚Blog,請到Facebook接收更新,同埋多多入嚟留言 =)

2013年1月6日星期日

熊貓眼變電眼專業Concealer


我一向都係熊貓啲friend,眼精華都幫唔到我同熊貓眼講byebye,所以我平時一定有出門三寶:concealer, mascara & lip gloss。唔駛見人嘅日子通常都唔化妝,淨係搽哩三樣嘢就得喇。今次介紹哩隻concealer已經跟咗我七八年,始終覺得佢最好用。哩個意大利牌子Chantecaille一路都喺Joyce Beauty度賣,最初連廣告都冇出,係我一個做PR的朋友同我講Joyce Beauty有隻粉底好正好多明星用,叫我得閒去睇吓,我特登走去又一城先識得佢。唔經唔覺用咗咁多年,但一盒其實好襟用,可以用年幾兩年,貴買平用。

試過好多唔同牌子的concealer,Lancome liquid concealer太薄遮唔到黑眼圈,Bobbi Brown隻cream concealer又太厚好唔自然兼現晒眼紋,但哩隻就啱啱好,又貼又唔乾,齋搽唔化妝都好自然,薄薄哋搽雖然唔係100%遮到晒黑眼圈,但都幾ok,搽埋粉底其實效果就好好。Cream狀質地好幼細,用支細掃輕輕就可推開,再用手指點勻已經搞掂。有好多顏色選擇,遮黑眼圏用比自己深一度嘅顏色比較適合,Sales的服務都好好,可以慢慢試到啱先買,最近沙田新城市廣場開咗分店,又方便啲。

哩篇文其實好耐之前已經想出,無奈一路都影唔到一張比較見得人嘅相,今次用咗部新手機影總算可以出得街 =P




Chantecaille Total Concealer
Color: [Cream]
$380 from Joyce Beauty

沒有留言:

發佈留言